【在校生・保護者の皆さま】欠席等連絡フォーム/ Attendance submission form

生徒・保護者の皆さま

今後、欠席・遅刻・早退の連絡については、電話連絡に加え、「欠席・遅刻・早退連絡フォーム」でも可能になりました。

「欠席・遅刻・早退連絡フォーム」
https://forms.gle/NrVBSMaFbqk8o1ub8

◆フォームについて
やむを得ず欠席・遅刻・早退をする場合、フォームにご記入・ご提出ください。当日の連絡は、必ず授業開始までに送信してください。
緊急時には、必ずIHSオフィスまで電話してください。
通信上のエラーなどで正常に送信されない場合は、IHSオフィス(06-6441-0848)にご連絡お願いいたします。

※中間テスト・期末テスト時の欠席・遅刻・早退連絡につきましては、必ず保護者の方から、電話による連絡をお願いいたします。

※近日中に、IHSのホームページにもページを掲載予定です。

---

To all students and guardians,

Starting this year, you can now report absences, tardies, and early dismissals through the form in addition to telephone calls.

"Attendance submission form"
https://forms.gle/NrVBSMaFbqk8o1ub8

◆About the form:
If you are unavoidably absent, late or early, please fill out and submit the form. Please be sure to send us your notice of the day by the start of class. In case of an emergency, please call the office. If you are unable to send your message due to a communication error, please contact the IHS office (06-6441-0848).

*If a student is absent, late, or leaves early for a mid-term or final exam, please be sure to contact us by phone from a parent or guardian.

*The page will be posted on the IHS website soon.